CRIMSON NEWS

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Προσωπική δήλωση Αλέξη Κούγια!

Απέστειλα σε όλα τα ΜΜΕ που δημοσίευσαν ανακοινώσεις των υποψηφίων προέδρων του Δικηγορικού Συλλόγου Λάρισας δήλωση μου, η οποία αποκαθιστά την πραγματικότητα, του τι δηλαδή ακριβώς δήλωσα.

Το site σας ως είχε υποχρέωση ανήρτησε τη δήλωση μου, αλλά συγχρόνως στο μέσον της ανακοίνωσης ανήρτησε έναν σχολιασμό, όπου ουσιαστικά διέψευδε τη δήλωση μου, πιθανότατα από παραπλάνηση, όπως επιεικώς προσεγγίζω το γεγονός, αφού αμέσως μόλις τελείωσα τη φράση που αναφέρω εντός εισαγωγικών στη δήλωση μου κάποιος από το ακροατήριο και στο σημείο που υπήρχαν οπαδοί φώναξε δυνατά "θα έκλειναν τα δικηγορικά γραφεία", χωρίς ποτέ εγώ να επικροτήσω αυτό το επιφώνημα, το οποίο άλλωστε δεν συμμερίζομαι.


Επειδή δίνω πολύ μεγάλη σημασία διαχρονικά στις σχέσεις μου με τους συναδέλφους μου σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος και ειδικά στη Λάρισα λόγω της ΑΕΛ, σας παρακαλώ όπως αναρτήσετε ή δημοσιεύσετε ανάλογα με το μέσο μαζικής ενημέρωσης την παρούσα δήλωση μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου