CRIMSON NEWS

Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Οι δηλώσεις του Τζανλούκα Φέστα

Διαβάστε τι δήλωσε ο Τζιανλούκα Φέστα στην συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του παιχνιδιού.Αναλυτικά:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τον πόντο ακόμη και εάν δεν κάναμε καλό παιχνίδι. Στο πρώτο ημίχρονο δεν πήγαμε αρκετά καλά στο αμυντικό κομμάτι. Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι χαρούμενος με το πως κρατήσαμε τη μπάλα στη κατοχή μας γιατί προπονούμασταν συνέχεια μεσοβδόμαδα για να κάνουμε αυτό το παιχνίδι σήμερα. Αλλά στο τέλος όταν αποβλήθηκε ο Νούνιτς, το παιχνίδι άλλαξε για εμάς γιατί για εμάς ο ένας βαθμός ήταν πολύ σημαντικός και γι΄ αυτό πέρασα περισσότερους αμυντικούς ποδοσφαιριστές στο παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος καθώς είναι το τρίτο σερί ματς που κρατάμε το μηδέν στην άμυνα μας».

Στα παιχνίδια τελικούς η ομάδα έδειξε πως μπορεί να πάρει το αποτέλεσμα που θέλει. Χρειάζεται η πίεση για να αποδώσουν οι παίκτες;

«Όχι, οι παίκτες σε κάθε ματς δίνουν το 100%. Αλλά το ξέραμε πως αυτό το ματς ήταν πολύ σημαντικό παιχνίδι. Τώρα έχουμε διακοπή και πρέπει να δουλέψουμε γιατί όταν ξεκινήσουμε παίζουμε στο ΑΡΕΝΑ με Τρίπολη ένα πολύ σημαντικό ματς για εμάς».

Για την απόφαση της διοίκησης να φάσει εκτός τον Ντέλετιτς…

«Είναι απόφαση του κλαμπ. Σκέφτομαι τους παίκτες που έχω στη διάθεση μου. Είναι σημαντικός για εμάς και μας βοήθησε στα ματς τα οποία και αγωνίστηκε. Αλλά εχουμε και άλλους παίκτες τους».

Ένα σχόλιο για τη διαιτησία;

«Κάνουν τη δουλειά τους και εμείς τη δική μας. Δεν μου αρέσει να σχολιάζει τη διαιτησία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου