CRIMSON NEWS

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Οι δηλώσεις Κούγια, Αντωνίου

Στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΛ στο κέντρο της πόλης παρουσιάστηκε ο νέος τεχνικός της ΑΕΛ Σωτήρης Αντωνίου από τον μεγαλομέτοχο Αλέξη Κούγια Αναλυτικά:
Αλέξης Κούγιας:«Με πολύ χαρά μου, παρά το ότι κοντεύουμε να γίνουμαι ανέκδοτο με τις αλλαγές προπονητών σας παρουσιάζω τον νέο προπονητή της ΑΕΛ, ένα παιδί γέννημα θρέμα της περιοχής που δεν φόρεσε ποτέ το σήμα της ΑΕΛ καθώς έφυγε νωρίς για τη Ξάνθη. Τον είχα και ποδοσφαιριστή. Εγώ τον έκανα προπονητή Β΄ Εθνικής. Εγώ τον συνέστησα στον Γιαννακόπουλο και τον πήρε στη Σπάρτη και με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Λόγω της δυσκολίας του περιβάλλοντος της ΑΕΛ δεν τον έφερα εξ΄ αρχής εδώ. Έτσι με είχαν συμβουλεψει οι τότε άνθρωποι που είχα δίπλα μου. Ο Σωτήρης έχει όλα τα προσόντα αυτού που εγώ και οι συνεργάτες μου, έχει την εικόνα που θέλουμε να φτιάξουμε. Πρέπει η ΑΕΛ να φτιάξει τον δικό της προπονητή. Οι δοκιμές των φτασμένων προπονητών γιας εμάς τελείωσε. Αποτύχαμε με τον κ. Ντόστανιτς. Δεν μπορεί αυτός ο προπονητής να απαιτεί έναν συνεργάτη επειδή κάνουν παρέα οι γυναίκες τους. Μας δόθηκε η ευκαιρία με την παραίτηση του κ. Ντόστανιτς να δοκιμάσουμε τη δυνατότητα του Σωτήρη Αντωνίου να δοκιμάσουμε εάν μπορεί να είναι ο νέος προπονητής της ΑΕΛ.

Έχουμε υπογράψει ένα χαρτί με τον Σωτήρη Αντωνίου που λέει πως αν φύγει από την ΑΕΛ, η ΑΕΛ θα πάρει χρήματα. Δεν θα την πατήσει η ΑΕΛ όπως παλαιότερα με τον Γιώργο Δώνη. Εύχομαι ο Σωτηράκης να με βγάλει ασπροπρόσωπο. Εύχομαι να ηρεμήσουμε και προπονητικά με τον Σωτήρη».

Oι δηλώσεις του Σωτήρη Αντωνίου αναλυτικά:
"Είναι μία ιδιαίτερη στιγμή για μένα η σημερινή. Το να είμαι προπονητής σε μία τόσο μεγάλη ομάδα όπως η ΑΕΛ είναι όνειρο. Μιας ομάδας η οποία έχει πάρει πρωτάθλημα, Κύπελλα έχει αγωνιστεί στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Μια πόλη αναπνέει και ζει γι αυτή την ομάδα. Είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη.

Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και αυτά που πιστεύει για μένα. Αυτά τα οποία θέλει να δει από μένα. Ολοι αυτοί που πίστεψαν στον προπονητή Αντωνίου.

Δεν έτυχε να αγωνιστώ στην ΑΕΛ στα χρόνια της Α Εθνικής και να είμαι ποδοσφαιριστής της. Με αξιώνει όμως ο Θεός να είμαι ως προπονητής.

Ξέρω από πίεση και ιδιαιτερότητες. Νομίζω πως έχω το πακέτο. Ταιριάζω σε αυτή την ομάδα. Με σκληρή δουλειά και την αγάπη που έχω για το ποδόσφαιρο ελπίζω να βοηθήσω στην κατάκτηση του Κυπέλλου.

Θέλω να μπω γρήγορα στα βαθιά και να κοιτάξω το επόμενο επίσημο παιχνίδι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου