CRIMSON NEWS

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

"Eίμαστε μια οικογένεια και αυτό μας βοηθά..."

Στην κάμερα του Cosmote TV μίλησε ο Γιάννης Μασούρας όντας χαρούμενος για την νίκη αλλά και για τα γκολ που σημείωσε.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για το ποιο γκολ πανηγύρισε περισσότερο: «Και τα δύο. Αλλά το δεύτερο που μας έδωσε το προβάδισμα πιο πολύ».

Για την επίδοση του: «Είναι ικανοποίηση για τον εαυτό μου. Έχω χάσει πολλές ευκαιρίες στα παιχνίδια αλλά με τη δουλειά βελτιώνομαι και αυτό φαίνεται στον αγωνιστικό χώρο».

Για τις ευκαιρίες του με τους προηγούμενους προπονητές: «Δεν έπαιρνα ευκαιρίες με τους προηγούμενους προπονητές. Τώρα με τον κ. Φυντάνη που με ξέρει από 15 χρονών με εμπιστεύτηκε από την αρχή με τον ΠΑΟΚ. Έως τώρα έχω πάρει όλα τα παιχνίδια και του δείχνω πως κάθε φορά ανεβαίνω. Μέχρι στιγμής είναι γεμάτη χρονιά αλλά δεν σταματάμε εδώ».

Για το σημερινό παιχνίδι: «Σήμερα είναι ένα αποτέλεσμα το οποίο θα μας βοηθήσει για το δεύτερο παιχνίδι. Και σε αυτό θα πάμε για τη νίκη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Όπως βλέπετε και στο γήπεδο είμαστε μια οικογένεια και αυτό μας βοηθά σε όποια έδρα και να παίζουμε».

Για την αφιέρωση του γκολ: «Θα ήθελα να αφιερώσω αυτά τα γκολ στην οικογένεια μου που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει σε ότι και να κάνω στη ζωή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου