CRIMSON NEWS

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

" Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών"

Ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του φάνηκε στις δηλώσεις του ο Αντρέ Πάους μετά το τέλος του παιχνιδιού. Αναλυτικά:

«Είμαι ικανοποιημένος, γιατί οι περισσότεροι από τους παίκτες μου παίξανε σχεδόν ενενήντα λεπτά. Είναι ένα μέρος της προετοιμασίας που έχουμε χωρίσει τους παίκτες σε δύο γκρουπ όπου το ένα έπαιξε σήμερα και το άλλο θα προπονηθεί αύριο. Γίνονται αλλαγές συνέχεια και είμαι ικανοποιημένος γιατί μπορώ να τους δω για ενενήντα λεπτά καθώς έχω μία καλή εικόνα για το ποιους θα διαλέξω για το πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος.
 Είμαι ικανοποιημένος λοιπόν από την ομάδα. Όπως είδατε στο πρώτο ημίχρονο είχαμε καλούς συνδυασμούς, αλλά δεν ήμασταν αρκετά «δεμένοι». Αλλά κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό σ’αυτό το σημείο που βρισκόμαστε.
 Ειδικά στο τελευταίο μέρος του αγώνα είχαμε αρκετά λάθη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Δεν φέραμε φρέσκους παίκτες στο παιχνίδι. Και ήταν αρκετά κουρασμένοι. Υπήρξαν κάποιες «τσαπατσούλικες» πάσες στο χτίσιμο της επίθεσης, όπου χάσαμε μπάλες. Αλλά ήταν φυσιολογικό σε εκείνο το σημείο.
 Πρέπει να βελτιωθούμε παντού. Στις ημέρες που έχουμε μπροστά μας, έχουμε αρκετή δουλειά να κάνουμε. Πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα για το πρωτάθλημα.
 Μερικές φορές όταν θέλω να παίξω έντεκα εναντίων έντεκα στην προπόνηση είναι καλά για μένα. Αλλά όταν έχω 28 παίκτες φαίνονται πάρα πολλοί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου