CRIMSON NEWS

Κυριακή 5 Μαΐου 2019

"Θα μιλήσω με τον πρόεδρο για το μέλλον μου στο σύλλογο"

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τζιανλούκα Φέστα μετά το τέλος του αγώνα:

Για το ματς: «Η ομάδα μου δεν είχε άγχος αλλά έκανε πολλά λάθη. Μην ξεχνάμε ότι παίζαμε με μία ομάδα που δεν χρειάζεται πολλές ευκαιρίες για να σου κάνει γκολ και να σε πληγώσει.

Είχαμε και μεις τις στιγμές μας αλλά δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι.

Τώρα όμως μπορούμε να σκεφτούμε όλη μας την πορεία μέχρι εδώ και σίγουρα ήταν πετυχημένη και καταφέραμε να πετύχουμε τον στόχο μας».

Για τις σκέψεις του στην λήξη του πρωταθλήματος: «Πρέπει να σκεφτούμε την προσπάθεια που κάναμε. Κάναμε ένα άριστο πρωτάθλημα. Αξίζει πολλά μπράβο όλη η ομάδα. Όλοι οι ποδοσφαιριστές για την προσπάθεια τους στο γήπεδο.

Είμαι ικανοποιημένος μαζί τους και θα θελα να συνεχίσει να κάνει βήματα προς την εξέλιξη.

Για το αν θα παραμείνει: «Μου αρέσει η Λάρισα και η Ελλάδα. Θα μιλήσω με τον πρόεδρο για το μέλλον μου στο σύλλογο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου