CRIMSON NEWS

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

"Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην ΑΕΛ"

Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε ο Ρίστιτς στην διάρκεια της παρουσίασης του. Αναλυτικά:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην ΑΕΛ. Στη Σερβία όλοι γνωρίζουν την ΑΕΛ, γνωρίζουν ότι έχει ένα πρωτάθλημα και δύο Κύπελλα. Αρκετοί Σέρβοι παίζουν στην ΑΕΛ μου είπαν τα καλύτερα για την ομάδα. Πως είναι μια καλή περιοχή για εμάς τους Σέρβους. Είμαι επίσης πολύ χαρούμενος καθώς ο προπονητής είναι Σέρβος και θα έχουμε καλή σχέση. Επίσης ο προπονητής του Ερυθρού Αστέρα, ο κ. Μιλόγιεβιτς που έχει παίξει αντίπαλος με την ΑΕΛ, μου είπε τα καλύτερα για την ομάδα.Πριν έρθω στον Πανσερραϊκό αγωνιζόμουν στη Σλοβενία σε ομάδα που έπαιζε στα προκριματικά του Γιουρόπα Λιγκ. Όταν ήρθα στον Πανσερραϊκό ήρθα γιατί ήθελα να ανοίξω μια νέα πόρτα στη καριέρα μου. Δεν με ενδιέφερε που αγωνιζόταν η ομάδα καθώς εμπιστεύτηκα την ευκαιρία που μου δινόταν να έρθω σε μια νέα αγορά. Σε αυτήν της Ελλάδας. Πολλοί μου είπαν γιατί από το Γιουρόπα Λιγκ και ομάδα Α΄ κατηγορίας πήγα σε ομάδα Β΄ κατηγορίας, όμως το είδα ως ένα νέο παράθυρο στη καριέρα μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου