CRIMSON NEWS

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Η media day της ΑΕΛ με τα μελλοντικά αστέρια της

 


Τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας και χωρίς την παρουσία δημοσιογράφων αλλά με την χρήση του διαδικτύου ,πραγματοποιήθηκε το προγραμματισμένο MEDIA DAY της εβδομάδας ενόψει του κυριακάτικου παιχνιδιού κόντρα στην ΑΕΚ .


Οι ποδοσφαιριστές Λάμπρος Αγγελούλης και Αλέξανδρος Χαλάτσης δέχθηκαν ερωτήσεις με την βοήθεια του διαδικτύου από δυο δημοσιογράφους.


Λάμπρος Αγγελούλης


«Το να υπογράψω στην ΑΕΛ είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα . Οι μεγαλύτεροι ποδοσφαιριστές με βοήθησαν πολύ στην προσαρμογή μου και η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ σημαντικό για εμένα αυτό. Θέλω μέσα από δουλειά να ακολουθήσω και εγώ το παράδειγμα των άλλων νεαρών συμπαικτών μου και να πάρω και εγώ την ευκαιρία στην πρώτη ομάδα».


Αλέξανδρος Χαλάτσης


«Έχουμε ένα πολύ καλό σύνολο και σε κάθε παιχνίδι πάμε για την νίκη . Η διακοπή για εμάς τόσο θετική γιατί η ομάδα βρισκόταν σε ανοδική πορεία , παρόλα αυτά η δουλειά που γίνεται είναι καλή και αυτό αποτυπώνεται στο γήπεδο»


Σε ερώτηση που έγινε στον νεαρό ποδοσφαιριστή για το μέλλον του στην ομάδα και πως το βλέπει αυτό .

Ο Αλέξανδρος Χαλάτσης είπε:


«Αυτή τη στιγμή έχω ένα πρόβλημα τραυματισμού το οποίο φτάνει στο τελευταίο στάδιο και επιστρέφω σύντομα . Από εκεί και πέρα δουλεύω καθημερινά να είμαι έτοιμος όταν μου δοθεί η ευκαιρία να βοηθήσω την ομάδα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου