CRIMSON NEWS

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Παρουσιάστηκαν τα νέα αποκτήματα της ΑΕΛ


Η ΑΕΛ παρουσίασε Κόσιτς, Μορέιρα, Φατάι, Τσουμάνη και Στίνα.


Τα πέντε χειμερινά της αποκτήματα παρουσίασε την Παρασκευή (02/02) η ΑΕΛ. Πρόκειται για τους Βίκτορ Στίνα, Μιχάλη Τσουμάνη, Κεχίντε Φατάι, Λεάντρο Μορέιρα και Σρτζαν Κόσιτς. Ο τελευταίος ήταν απών, αφού η άφιξή του έχει προγραμματιστεί κατά τη διάρκεια της ημέρας.


Ο Κόσιτς είναι γεννημένος στις 16/02/1999, αριστεροπόδαρος που παίζει στο δεξί «φτερό». Είχε 15 συμμετοχές στη Ράντνικ Σουρντούλιτσα και έχει φορέσει ακόμα τη φανέλα των Νάπρεντακ (71 ματς, 6 γκολ), Κολουμπάρα (41 ματς, 1 γκολ) και Μπρόνταρατς (5 ματς, 1 γκολ).


Ο Βίκτορ Στίνα είπε:


«Ήμουν πέρυσι στον Πανσερραϊκό και ξέρω τι σημαίνει η ΑΕΛ. Όταν μου έγινε η πρόταση από τον προπονητή ήμουν πολύ χαρούμενος. Είμαι εδώ για να πετύχουμε τον στόχο της ανόδου».


Ο Μιχάλης Τσουμάνης ανέφερε:


«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα της πόλης μου. Να βοηθήσω την προσπάθεια και στο τέλος να πετύχουμε τον στόχο της ανόδου».


Ο Κεχίντε Φατάι δήλωσε:


«Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεται να παίξω σε ένα μεγάλο κλαμπ. Είμαι πολύ χαρούμενος. Το πιο σημαντικό είναι η άνοδος και γι' αυτό είμαι εδώ».


Ο Λεάντρο Μορέιρα τόνισε:


«Είμαι πολύ χαρούμενος και ανυπομονώ για την Κυριακή».


Ο τεχνικός, Παύλος Δερμιτζάκης ευχήθηκε γρήγορη προσαρμογή, ευχαρίστησε τη διοίκηση για την υλοποίηση των κινήσεων και είπε:


«Υπάρχει μία σκέψη απόκτησης κεντρικού αμυντικού. Έχουμε τους Στάμου, Γιανναράκη, Ηλιάδη και μπορεί να παίξει εκεί και ο Θανάσης Παπαγεωργίου. Η μεταγραφή Φατάι ήταν δύσκολη, αλλά τον πείσαμε να έρθει και να μας βοηθήσει. Μπορεί να μην είχε μεγάλα ποσοστά ευστοχίας, αλλά έχει τα χαρακτηριστικά που θέλουμε και είμαι βέβαιος ότι αυτά θα συνοδευτούν παπό πολλά γκολ».


Απόδοση: FL News


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου