CRIMSON NEWS

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

"Εγώ εισηγήθηκα να φύγει ο Ακούνια"

 


Παρελθόν από την ΑΕΛ αποτελεί και επίσημα ο Ματίας Ακούνια, λόγω σειράς σοβαρών πειθαρχικών παραπτωμάτων όπως ενημέρωσε η βυσσινί ΠΑΕ.


Μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό Β ο τεχνικός της ΑΕΛ Παναγιώτης Γκουτσίδης τοποθετήθηκε στην εφημερίδα «Ελευθερία» για το θέμα της διακοπής της συνεργασίας με τον Ουρουγουανό, αποκαλύπτοντας πως ο ίδιος εισηγήθηκε την αποχώρηση του.


Αναλυτικά ανέφερε τα εξής:

«Εγώ εισηγήθηκα να φύγει ο Ακούνια. Τον κάλεσα στο δωμάτιο του προπονητή και του είπα αν έχει διάθεση να αγωνιστεί. Μου είπε ότι θέλει να φύγει. Δεν υπάρχει λόγος να κρατάμε έναν ποδοσφαιριστή που θέλει να φύγει. Εύχομαι τα καλύτερα στην καριέρα του, αλλά εγώ στην ΑΕΛ θέλω πολεμιστές και παίκτες που να μην έχουν το μυαλό τους αλλού».


Σχετικά με τον τραυματισμό του Ηλιάδη είπε:

«Ο παίκτης αισθανόταν βαρύ το πόδι του και δεν θέλαμε να ρισκάρουμε μια υποτροπή».


Τέλος, για τον νεαρό Μιλτιάδη είπε:

«Παράλληλα με την προσπάθεια της κατάκτησης της νίκης, σε κάθε παιχνίδι προσπαθούμε να αναδεικνύουμε και νέα παιδιά. Σε αυτόν και στον Τσουμάνη έχω εμπιστοσύνη και σε καμία περίπτωση δεν μετάνιωσα όταν έγινε το 2-1. Ήμουν σίγουρος ότι θα έχουν καλή απόδοση και φάνηκε ότι φτάσαμε κοντά σε ένα τρίτο τέρμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου